Focusgrupper forsiden Produkter  |  Undersøgelser  |  Organisation  |  Om os  |  Tilmelding
 
 
 

Deltag i testgrupperne

Som deltager i en testgruppe vil du være med til at teste produktudvikling, design, kommunikation af produkter og serviceydelser samt hjemmesider.

Som tak får du en gave fra vores lokale netbutik: Liveration, oftest et gavekort på et beløb mellem 250,- til 500,- kr. Som regel serveres lidt godt at spise, og kaffen er altid varm.

Du vil typisk deltage sammen med syv til ti andre personer, men mindre grupper eller alene kan også forekomme - alt efter undersøgelsens karakter.

Du skal naturligvis passe til undersøgelsens rammer, og have lyst og mulighed for at deltage lige netop den dag undersøgelsen finder sted. De fleste finder det både sjovt og interessant.

   

  

Interviewene eller testene finder sted på et analyseinstitut, et reklamebureau eller hos en producent, men allerhelst hos os selv, for her så fint på Svanemøllevej 25.

Testen varer som regel fra halvanden til tre timer. Mødet vil blive optaget på video for at gøre det muligt at videregive alle de gode udsagn og tanker korrekt.

Initiativtageren til gruppen vil ofte følge med på et internt TV, for at få mest muligt ud af undersøgelsen. Det giver mulighed for, at initiativtageren senere i forløbet kan få uddybet enkelte punkter.

Ifølge internationale regler (ESOMAR-kodex) beskyttes din anonymitet. Du kan altså ikke efterfølgende blive kontaktet af et firma eller et analyseinstitut. FocusFactory er uvildig i forhold til firmaet og analyseinstituttet, og der udleveres kun dit navn og postnummer.

 
 
FocusFactory  |  Svanemøllevej 25  |  2100 København Ø  |  Tlf.: 35108800  |  Mobil: 51880098  |  mail@focusfactory.dk